keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Käsityökirjasto on esillä

Sain lopultakin laitettua kirjastoon luettelon käsityökirjoistani. Ohjelmassa seuraa vielä puutyökirjat ja tietysti kaikki ihanat puutarhakirjat. Keskustelen kirjoista mielelläni(mistäpä en mielelläni höpöttelisi?) ja laitan myös kuvia, mikäli niitä toivotaan. Liki kaikki englanninkieliset kirjat olen ostanut Amazon.com.uk:n sivuilta. Sinne kun menee ihan pikkuisen kurkistamaan, niin äkkiä huomaa jumittuneensa tunneiksi selailemaan kaikenlaisia innostavia käsityökirjoja. Hintaahan noilla käytetyillä kirjoilla on ollut huima 1 snt + 2,75£ posti- ja käsittelykuluihin, eli karkeasti alle neljän euron kappalehintaan kulkeutuvat kirjat tänne Suomeen! Kotimaiset kirjat olen enimmiltään ostanut kirpputoreilta ja antikvariaateista, ainoastaan jotakin yksittäistä kappaletta olen himoinnut niin kovin, että se on pitänyt ostaa uutena ja kirjakaupasta. Mary Olkea olen koittanut kerätä aina, kun olen itselleni sopivanhintaisia kappaleita tavannut.

4 kommenttia:

Zzz kirjoitti...

Aika monta kirjaa olen löytänyt kirjastojen poistomyynneistä, kun änkeää sinne ajoissa.

Esim. Kaffe Fassetin pari julkaisua sain eurolla kappale. En jaksa tehdä niitä malleja, mutta noissa on hienoja väriyhdistelmiä ja muita ideoita.

Mari kirjoitti...

Jep, kirjastojen poistomyynneistä tekee myös löytyöjä, kunhan tietää milloin niityä pidetään. Kuten sanoit, paikalla pitää olla hyvissä ajoin muiden hamsterien kanssa :)

Tarina kirjoitti...

Auts, kuinka ihania rautalankatöitä tuolla alempana.
Ihanaisia hetkiä hyvin järjestetyssä kirjastossa!

Mari kirjoitti...

Kiitos Tarina rautalankakehuista! Kirjasto taisi saada juuri täydennystä, sillä postiauto pysähtyi laatikollemme. Lähdenpä toiveikkaana kahlaamaan postireissulle.